5830İ İMEİ TAMİR NASIL YAPILABİLİR

<kjj> slm
* STATUS: Online
-
<kale> A.S.
<kjj> bnm ıme çalmıslar yenısıni nasıl yaparm
<kjj> yardmcı olurmsnz ?
<kale> TABİKİ
<kjj> nasıl yaparım pekı ?
<kale> TELEFONUN MARKASI
<kjj> markası samsung galaxy ace gt-5830i
<kjj> nasıl yaparım ?
* STATUS: Away
-
<kjj> cvp verıcekmsnz?
* STATUS: Online
-
<kale> EWET
<kjj> beklorm
<kale> AMA BOX LAZIM
<kale> ODA SENDE YOKTUR
<kjj> nerden bulcam ?
<kale> SPT BOX
<kjj> tam
<kale> BİZDE VAR AMA SATIYORUZ
<kale> BİR TELEFON İÇİNDE GEREK OLMAZ SANIRSAM
<kale> TELEFONCU OLSAN OLUR AMA
<kjj> telefoncu olsam alırdmda
<kale> YANİ
<kjj> tek telefon ıcın almam yanı
<kjj> pekı onu almadan nasıl çözzebılırm
<kale> GÖNDERME ŞANSINIZ VAR İSE BEN YAPABİLİRİM
<kjj> root unroot yuklesm olurmu ?
<kale> HAYIR BEN HİÇ İHTİYAÇ DUYMADIM YAPANIDA GÖRMEDİM
<kjj> forum sıtelernde yazıo ondan sordum
<kjj> pekı nasıl yapabılırm bn bunu stp boxsuz
<kale> ABİ BOX İLE BİRTON UGRAŞTIRIYO BOXSUZ ZANNETMEM
<kjj> hımmm
<kale> TELEFONCUYA GÖTÜR BENCE
<kjj> tesekkur ederm yınede
<kjj> i aksamlar
* Quit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER