çin s4 imei tamir kodu

* Welcome Kalegsm, now talking.
* STATUS: Away
-
* tekcis (91.93.21.70) has joined #KALEGSM
<tekcis> s.a
* STATUS: Online
-
<Kalegsm> as
<tekcis> abi birşey danışacam ama
<Kalegsm> buyur kardeşim
<tekcis> bende çin malı 5gs var buna kodla imei yazılıyormuş ama kod bulamadım
<Kalegsm> *#112#
<Kalegsm> denedinmi
<tekcis> evet ama olmadı
<Kalegsm> menü açılırsa bana söle
* yucelgsm (178.233.83.26) has joined #KALEGSM
<yucelgsm> selamun aleyküm
<yucelgsm> arkadaşlar
<Kalegsm> İph5 tek sim duz. *#589*#
<tekcis> yok menü açmıyor ben de önce s3 mini vardı bildiğim kodları denedim ama açmıyor bir menü
<Kalegsm> a.s. hoş geldin
<yucelgsm> hocam bi sn müsayitsen yardımcı olabilirmisin
<tekcis> a.s
<Kalegsm> tabiki buyrun
<yucelgsm> bende s3 çin malı var da
<yucelgsm> arkasında i9500 yazıyo
<yucelgsm> imei atmam gerekiyor bi yardımcı olabilirmisin kodların hepsini yazıyorum hiçbirşey cıkmıyor
<Kalegsm> çinmi
<yucelgsm> evet
<yucelgsm> made in korea
<yucelgsm> yazıyor ama tam çin malı gibi bişey :D
<yucelgsm> yardımcı olursan çok iyi olur hocam
<Kalegsm> *#*#889988#*#*
<Kalegsm> bunu deneü
<yucelgsm> denedim hocam olmadı ama tekrar deneyıyeyım
<yucelgsm> hat olup olmaması fark ediyormu
<Kalegsm> yok
<yucelgsm> olmadı hocam
<yucelgsm> :S
<yucelgsm> allah rızası için şunu yapalım ya
<yucelgsm> müşteri başımın etini yedi
<Kalegsm> *#0688#
<Kalegsm> *#069#
<Kalegsm> *#1263#
<Kalegsm> bunlrı dene bakalım
<yucelgsm> olmuyor kardeşim
<yucelgsm> vallahi ya :S
<Kalegsm> abi andiroidmi
<Kalegsm> javamı
<yucelgsm> java sanırım
<yucelgsm> ama android oyunlarda var
<yucelgsm> android oyunlar derken
<yucelgsm> hani hd kalitesi kötü olan oyunlar varya onlardan
<yucelgsm> hocam ordamısın
<Kalegsm> geldim kardeşim
<Kalegsm> olmadımı
<yucelgsm> hayır malesef
<yucelgsm> yeni önerilerin varmı hocam
<Kalegsm> var
<Kalegsm> bana java veya andıroidmi bunu söleyebilirmisin
<yucelgsm> onu bilemiyorum inan kardeşim
<yucelgsm> nasıl ogrenebılırım java veya android oldugunu aceba
<yucelgsm> hocam
<yucelgsm> yardımcı ol ne olur.
<yucelgsm> kardeş
<yucelgsm> seni bekliyorum
<yucelgsm> hocam ben geri gelicem
<yucelgsm> o zaman yardımcı olursun
<yucelgsm> :D
<yucelgsm> eywallah genede hakkını helal et
* tekcis (91.93.21.70) Quit
* STATUS: Away
-
* yucelgsm (178.233.83.26) Quit
* muratelik (78.164.3.0) has joined #KALEGSM
* muratelik (78.164.3.0) Quit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER