s2 imei atma

* Welcome KALE, now talking.
* STATUS: Away
-
* Akiza (85.101.148.101) has joined #KALEGSM
<Akiza> s.a
<Akiza> kolay gelsin
* STATUS: Online
-
<KALE> a.s.
<KALE> hoş geldin
<Akiza> hoşbulduk
<Akiza> galaxy s2 için imei kodu değiştirmek istiyorumda
<KALE> alt tarafta yokmu
<Akiza> bunun için bi program kod vs. bişey bulabilirmiyiz
<Akiza> malesef
<KALE> androidmi
<Akiza> bütün int. dolandım bulamadım
<Akiza> android
<KALE> spd mtk hangisi
<Akiza> s3 s4 kodları war ama
<Akiza> s2 bulunmuyor
<Akiza> mtk
<Akiza> yok herhalde
<Akiza> 1sn
<Akiza> mobileuncle tools kullanıyorum ama
<Akiza> engineer de mtk cıkmıyor
<Akiza> sanırsam spd war
<KALE> bende wolkano var genelde onla yazıyorum mtk ları
<KALE> kodları dene
<KALE> menü açılırsa
<KALE> haber ver
<Akiza> kodları denedim bi çoğunu ama
<Akiza> sonuç hep hüsran
<Akiza> ama yinede s3 lerinkini bi deneyelim
<KALE> olur
<Akiza> bi kaç tane daha denedim şimdi ama
<Akiza> şu hatayı veriyor
<Akiza> bağlantı sorunu veya geçersiz mmı kodu
* STATUS: Away
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER